Ofte stillede spørgsmål

Velkommen til vores side med ofte stillede spørgsmål. Her finder du hurtige og nemme svar på de mest almindelige spørgsmål om vores produkter og tjenester. Uanset om du vil vide mere om at bestille produkter, hvilke betalingsmetoder der er tilgængelige, eller hvordan du får din ordre leveret, har vi gjort det hele klart for dig.

Vi giver også detaljerede oplysninger om returnering og ombytning af varer, så du altid ved, hvad der gælder. Har du stadig spørgsmål eller brug for hjælp? Kontakt venligst vores kundeservice, som altid er klar til at hjælpe dig. Hvis du vil vide, hvordan andre kunder har oplevet vores måtter, kan du se vores over 100.000 anmeldelser.

Foretag en ordre

Jeg kan ikke finde modellen for min bil på jeres hjemmeside

Det er et vigtigt mål for vores virksomhed at tilbyde så komplet en række produkter som muligt. Vi har nu mere end 3.000 bilmodeller på vores hjemmeside, men det kan ske, at din bil ikke er på listen. Bare rolig, vi skal nok hjælpe dig! Vi garanterer altid 100% pasform, og det er derfor, vi muligvis har brug for din hjælp.

Enten sender du en form eller skabelon fra den ønskede overflade (ofte anvendes papir eller pap). Hvorvidt vi opkræver omkostninger for digitalisering og levering af pasform afhænger af bilen og modellen. Hvis vi ser merværdi i bilmodellen, opkræver vi ikke noget gebyr. Hvis du for eksempel har en vintage oldtimer eller en sjælden bil, medfører denne proces ekstra omkostninger.

Det er bedst at bruge vores kontaktformular. Vi vil meget gerne gøre vores bedste for at hjælpe dig.

Jeg kan ikke finde ud af at foretage en bestilling. Hvad gør jeg?

Vi råder dig til at følge disse trin:

1. Tøm din indkøbskurv for alle produkter
2. Luk ned for hjemJeg kan ikke finde ud af at foretage en bestilling. Hvad gør jeg?mesiden og din browser
3. Åbn browseren igen og gå til vores hjemmeside (nogle gange kan en anden browser eller et inkognitovindue løse problemet)
4. Prøv at lave din bestilling igen.

Hvis problemerne fortsætter, bedes du kontakte vores kundeservice direkte.

Hvad sker der, efter jeg har afgivet en ordre?

1. Afgiv din ordre
2. Du modtager en bekræftelse på e-mail
3. Du modtager en status på din ordre på e-mail, som du kan bruge til at spore din bestilling i vores produktionsproces
4. Så snart din ordre er klar til at blive afsendt, modtager du en e-mail med en track and trace-kode, som du kan bruge til at spore forsendelsen.
5. Din pakke bliver leveret

Er det muligt at bestille én enkelt måtte eller blot et par stykker?

Vi bliver ofte spurgt om, hvorvidt det er muligt kun at bestille en bilmåtte til førersædet eller til begge sæder foran.

Desværre producerer vi ikke nogen enkelte måtter. Årsagen er, at det ofte ikke ser særlig godt ud i en bil, når der er forskellige måtter, dels på grund af forskellen i kvalitet og den afgørende finish. Tidligere, da vi tilbød denne service, fik dette kunder til at bestille resterende måtter hos os efterfølgende. For at få det bedste resultat anbefaler vi at udskifte hele måttesættet ad en gang. Desuden er produktionsomkostningerne de samme for os, hvilket betyder, at en enkelt måtte ikke bliver billigere for os at producere end et komplet sæt til hele bilen.

Hvis du har bestilt et komplet sæt måtter fra os før, kan vi dog producere en ekstra måtte til den samme bil som en ekstra.

Hvor mange måtter er inkluderet i et sæt?

Det afhænger af bilmodellen. Til de fleste bilmodeller udgør et sæt fire måtter. Under bestillingsprocessen på hjemmesiden vil vi altid angive antallet af måtter.

 

Kan jeg bestille flere sæt bilmåtter på en gang?

Det er en mulighed. Du kan bestille flere sæt bilmåtter i én ordre. I din kurv kan du let og enkelt justere antallet af sæt.

Jeg ønsker at tilføje et logo eller en tekst til min ordre. Hvordan gør jeg det?

Under bestillingsprocessen kan du i tredje trin (valgmuligheder) vælge at tilføje et logo og/eller tekst til dine bilmåtter. Du har flere muligheder, når det kommer til logo, tekst, farve og placering. Hvis du ønsker at tilføje et logo eller en tekst efter ordren er afgivet, henviser vi dig til følgende artikel "Kan jeg ændre i min bestilling, efter den er gennemført?" om ændring af din bestilling. Gør os venligst opmærksom på eventuelle ændringer så hurtigt som muligt.

 

Hvad er en hælpude? Er det nødvendigt at have en hælpude på bilmåtterne?

Hælpuden fungerer som ekstra beskyttelse og forlænger derfor førermåttens levetid. Mens du accelererer, bremser og skifter gear, bevæger du dine fødder rundt en smule. Ens hæle skraber ofte hen over måtten. Disse bevægelser slider på førermåtten hurtigere end på de andre måtter. En hælpude er med til at forhindre denne form for slitage. Vi placerer hælpuden nøjagtigt og korrekt, så din førermåtte er optimalt beskyttet mod det ekstra tryk, som måttens midte naturligt er udsat for. Vi kan anvende et hælstykke på følgende stoffer: Basic, Comfort og Luxury. Med måtter af gummi og saxony er en hælpude unødvendig, fordi materialet er meget robust og slidstærkt. Prisen på en hælpude er kr 45.00.

Automat met hakstuk.jpg

Hvilket materiale anvendes til bilmåttens underside?

Alle vores bilmåtter har en særlig skridsikker bund (se billedet nedenfor). Det giver os mulighed for at garantere, at bilmåtterne ikke glider rundt i din bil. Glidende bilmåtter kan give anledning til farlige situationer - derfor bruger vi en speciel skridsikker underside ud over monteringssystemet. Vores bilmåtters underside er specielt udviklet af os og er både skridsikre og vandafvisende.

Automat onderkant.jpg

Hvad er forskellen på Comfort og Luxury?

Forskellen mellem Comfort og Luxury er tykkelsen af tæppet. Luxury-udgaven er tre mm tykkere end den almindelige Comfort.

Hvilke farver kan jeg vælge til mine bilmåtter?

Måtterne fås i flere forskellige farver. Nålefilt leveres i sort og antracit. Comfort og Luxury leveres i sort, antracit og grafitgrå. Saxony måtter leveres kun i sort. Vi tilbyder ikke måtter i farven beige, da hver bilproducent bruger sin egen farve/farvetone af beige.

Leveres bilmåtter som udgangspunkt med monteringssystem?

Alle måtter er udstyret med et originalt monteringssystem. Monteringssystemet er inkluderet i prisen. Enkelte ældre bilmodeller har ikke et monteringssystem. Hvis det er tilfældet for din bilmodel, inkluderer vi altid et universelt monteringssystem. Du kan selv bestemme, om du vil bruge det.

Sælger I også bilmåtter i gummi?

For de fleste modeller på vores hjemmeside sælger vi også gummibilmåtter. Hvis du har valgt din bilmodel, kan du se på materialesiden, om vi tilbyder gummi. Vi udvider løbende vores sortiment af gummi. Hvis vi ikke tilbyder gummi til din model, er Luxury- og Premium-måtter et godt alternativ. Disse bilmåtter er også vandafvisende og nemme at rengøre.

Jeg kan ikke finde gummimåtter til min bilmodel på hjemmesiden. Er de tilgængelige?

Hvis du har valgt din bilmodel, og du ikke kan se nogen gummimåtter på materialesiden, betyder det, at vi desværre ikke kan levere dem i øjeblikket. Hvis du har en ældre bil, kan vi ikke garantere, at vi kan tilbyde gummimåtter i den nærmeste fremtid. Hvis du har en nyere bilmodel, for eksempel fra det forløbne år, råder vi dig til at holde øje med vores hjemmeside. Vi udvider regelmæssigt vores gummisortiment. Hvis vi ikke tilbyder gummi til din model, er Luxury- eller Premium-måtter et godt alternativ. Disse bilmåtter er også vandafvisende og nemme at rengøre.

Hvad er forskellen på en øvre og en nedre måtte?

Nogle bagagerumsmåtter er særligt fremstillet til en øvre, nedre eller variabel (øvre og nedre) pasform. Hvis dette ikke er angivet, er bagagerumsmåtten normalt kun til øvre bagagerum. Her er en forklaring:

Øvre bagagerum – I et øvre bagagerum er gulvet i samme højde som selve bagagerummets kant. Bagagerumsmåtten placeres oven på gulvet i bagagerummet.

Kofferbakmat (hoge laadvloer).jpg

Nedre bagagerum – I et nedre bagagerum er gulvet dybere end bagagerummets kant.

Kofferbakmat (lage laadvloer).jpg

Variabelt bagagerum (øvre/nedre) - Med et variabelt gulv har din bil et aftageligt gulv med en foldesektion.

Kofferbakmat (variabele laadvloer).jpg

Forsendelse og levering

Hvad er leveringstiden?

På nuværende tidspunkt er vores leveringstid på mellem 2 og 4 arbejdsdage.

Måttbestälda mattor
Alla tyg och duogrip bilmattor görs på beställning. Vi arbetar inte med ett lager. Eftersom vi erbjuder olika personaliseringsalternativ till våra kunder påbörjar vi produktion efter beställningen. Detta innebär att din beställning kommer att gå i produktion nästföljande arbetsdag efter din beställning. Vi står inte för den bästa leveranstiden utan för bästa kvalitet.

Leveranstid
Leveranstiden beror delvis på vald bilmodell, material, trim, hälkudde och eventuell personalisering. Standardbilmattor med svart färg och kant har en snabbare leveranstid än personaliserade bilmattor. Vi gör vårt bästa för att leverera din beställning så perfekt och snabbt som möjligt.

Er min bestilling blevet afsendt?

Så snart din ordre er afsendt, modtager du en bekræftelsesmail, som indeholder track & trace-koden.

Hvad er leveringsomkostningerne?

Forsendelsen koster 50 kr. Der kan forekomme ekstra fragtomkostninger ved levering til visse øer eller fjerntliggende områder*.

* Levering af pakker i mindre befolkede eller svært tilgængelige områder har højere driftsomkostninger. Forsendelsesprisen beregnes ud fra det postnummer, der oplyses ved bestillingen.

Kan jeg afhente min bestilling hos jer?

Det er desværre ikke muligt at afhente din bestilling hos os. Vi sender ordren med UPS til den ønskede adresse eller et UPS afhentningssted.

Kan I også levere til nærmeste posthus?

Vi samarbejder med UPS. Ordrer kan sendes til en privat adresse eller et UPS-afhentningssted. Vi leverer ikke til posthusets adresser.

Kan jeg vælge min egen leveringsdato?

Det er desværre ikke muligt at vælge din egen leveringsdato via webshoppen. Så snart vi har sendt din pakke, modtager du en track & trace-kode, som du kan bruge til at ændre din leveringsdato via UPS.

Kan jeg få min bestilling leveret til et afhentningssted?

Det er muligt at vælge et UPS-afhentningspunkt som leveringsadresse. Under bestillingsprocessen får du automatisk valget mellem hjemmelevering eller at afhente det på et nærliggende afhentningssted.

Hvad sker der med min pakke, hvis jeg ikke er hjemme?

Hvis det første leveringsforsøg mislykkedes, kan du se dine muligheder på UPS’ hjemmeside. Hvis du tidligere har modtaget pakker fra UPS, har du muligvis allerede din egen konto. På din UPS-konto kan du angive bestemte præferencer, såsom 'levering til dine naboer'. UPS følger altid disse instruktioner, hvis ikke du er hjemme.

Hvad tid bliver min pakke leveret?

Vi kan desværre ikke besvare dette spørgsmål nøjagtigt – det afhænger nemlig af transportøren og eventuelt din bopæl/adresse. Så snart vi har overdraget leverancen, giver operatøren dig automatisk besked om et tidspunkt for levering.

Modtager jeg et Track & Trace-nummer?

Absolut! Når din ordre er afsendt, modtager du en forsendelsesbekræftelse fra UPS om aftenen med sporingsnummeret, hvilket giver dig mulighed for at spore din bestilling og se, hvornår fragtfirmaet vil levere din ordre til din valgte leveringsadresse.

Kan jeg holde øje med min pakke?

Så snart din ordre er sendt, modtager du en bekræftelsesmail, som indeholder din track & trace-kode. Med denne track & trace-kode kan du spore din ordre via fragtfirmaets websted.

Mit track & trace-nummer virker ikke. Hvad gør jeg?

Kontroller altid først siden for ordrestatus for at se, om din ordre er gennemført. Hvis det er tilfældet, og track & trace-koden ikke fungerer, bedes du kontakte vores kundeservice.

Bemærk: Den dag, vi har behandlet din ordre og afleveret den til fragtfirmaet, kan du kun spore din pakke fra samme aften af.

Betaling

Hvilke betalingsmetoder kan jeg betale med?

Hos Bilmaatteronline.dk kan du betale med følgende:

  • iDeal
  • Visa
  • Mastercard
  • Paypal
  • Klarna (betaling efterfølgende)

Kan jeg bestille over telefon?
Det er ikke muligt at bestille via telefon. Af sikkerhedsmæssige grunde ønsker vi ikke at behandle dine betalingsoplysninger over telefonen.

Kan jeg betalte kontant ved levering?
Det er desværre ikke muligt at betale med kontanter.

Kan jeg betale efterfølgende?

Absolut. Klarna håndterer betalingen for os. Så snart vi sender ordren, modtager du en digital faktura fra Klarna via e-mail. Du har derefter 14 dage til at betale. Betalingsoplysningerne findes i den digitale faktura. 'Min Klarna' giver dig et komplet overblik over fakturaen eller betalingen. Alt hvad angår betaling kan findes her.
 

Betalingen gik ikke igennem. Jeg får en meddelelse om, at der er sket en fejl.

Desværre, men du kan besøge os, mens der er problemer på vores hjemmeside. Her forklarer vi, hvilken situation der kan opstå under fuldendelse af køb, og hvad det næste trin er. Ordren er kun afgivet, hvis alle trin er gennemført, og transaktionen er lykkedes. Du vil blive sendt videre til en tak-side, hvor vi takker dig for dit køb. Inden for få minutter modtager du også en ordrebekræftelse sendt til din e-mailadresse. Nogle gange kan der være en lille forsinkelse, men du skal modtage bekræftelsen inden for 10 minutter. For at være på den sikre side skal du kontrollere dit spamfilter.

Hvis der er en fejl hos banken eller med den valgte betalingsmetode, omdirigeres du automatisk, så du kan vælge en ny betalingsmetode. Får du vedvarende meddelelser om fejlen? Prøv igen senere på dagen eller kontakt os.

Det kan også hjælpe at slette din browserhistorik eller anvende en anden browser.

Modtager jeg en faktura på min ordre?

Umiddelbart efter din ordre er gennemført, modtager du en faktura fra os via e-mail. Husk at kontrollere dit spamfilter, hvis du ikke modtager nogen e-mail.

Hvis du har valgt at betale bagefter, modtager du din faktura, så snart din ordre er leveret.

Jeg har mistet min faktura. Kan jeg få en ny?

Selvfølgelig kan du det! Udfyld vores kontaktformular med ordrenummeret, så vi kan slå ordren op i vores system. Vi sender fakturaen via e-mail hurtigst muligt.

Har I en rabatkode på nuværende tidspunkt?

Vi har ikke nogen rabatkoder i øjeblikket. Hold øje med os på de sociale medier for mulige rabatter i fremtiden. Vi har i øjeblikket en kombinationsaftale. Kombinationsaftale: Bestil et komplet sæt bilmåtter og en bagagerumsmåtte til din bil og spar kr. 112,00! Med blot en bestilling er hele bilens polstring beskyttet.

Kombinationsaftalen vises kun, hvis vi sælger bilmåtter og bagagerumsmåtter til din bil.

Hvordan anvender jeg en rabatkode?

Har du en rabatkode? Du kan indtaste koden i indkøbskurven under Rabatkode.

Returnering & ombytning

Returnering eller ombytning af en ordre

Vi forstår godt, at et produkt måske ikke altid lever op til dine forventninger. Vil du returnere eller bytte en vare? Hos Bilmaatteronline.dk gør det ikke noget.

Hvordan registrerer jeg min retu­­­rnering online?
Brug altid vores returformular, når du returnerer eller bytter noget. Det giver os mulighed for at behandle din returanmodning så hurtigt som muligt. Vi overvejer derefter i fællesskab, om vi kan foretage ændringer, om du ønsker at bytte dit produkt, eller hvis det returneres i sin helhed, hvorefter vi refunderer beløbet til dig.

Har du modtaget en forkert eller beskadiget vare?

Du har muligvis modtaget et defekt produkt. Dette kan omfatte:

  • Dårlig kvalitet
  • Forkert pasform
  • Forkert monteringssystem

Send os et eller flere fotos af problemet i returformularen, så vi hurtigere kan finde frem til en passende løsning. Returnering eller bytte er i så fald - som lovet - helt på vores regning.

  • Sørg for, at problemet er tydeligt synligt på billederne.
  • Tilføj et foto af måtterne mens de er placeret i bilen.
  • Tilføj et billede af dine originale bilmåtter, hvis det er muligt.

Vi vil sætte pris på, hvis du kan give os produktionsåret for din bil, modellen og eventuelle særlige karakteristika (f.eks. Sport, GTI, automatisk, hybrid). På den måde kan vi hurtigt vurdere, om vi straks kan sende dig nogle andre måtter.

Hvem betaler returomkonstningerne / Er det gratis at returnere et produkt?
Det afhænger af årsagen til returneringen, og om måtterne er personlige. Kort sagt kommer det ned til følgende: Hvis det er vores skyld, at måtterne er beskadigede, eller hvis du vil bytte dem, betaler vi selvfølgelig returomkostningerne. Ellers vil omkostningerne ved returnering af din ordre være på din egen regning. Vores komplette returpolitik/returbetingelser kan findes her.

Hvordan modtager jeg købsbeløbet for min returnering?
Når returretten er godkendt, modtager du beløbet på samme måde, som du betalte, senest inden for fem arbejdsdage.

 

Hvem betaler leveringsomkostningerne, hvis jeg ønsker at returnere mit produkt?

Det afhænger af årsagen for returneringen, og om måtterne er personligt tilpassede eller ej. Kort sagt, kan det opsummeres således: Hvis det er vores skyld, at måtterne er beskadigede, eller hvis du vil bytte dem, betaler vi selvfølgelig returomkostningerne, ellers vil omkostningerne ved returnering af din ordre være på din egen regning. Vores komplette returpolitik kan findes her. Hvis du ikke vælger at bytte, skal du selv betale returomkostningerne. Af hensyn til miljøet håber vi, at du på forhånd overvejer, om du vil have det produkt, du bestiller, da vi ikke kan genbruge et returneret produkt.

Min bestilling er ikke, som jeg havde forventet. Hvad skal jeg gøre?

Du har muligvis købt noget, som ikke var, hvad du regnede med. Først og fremmest er vi kede af at høre, at vores produkt ikke lever op til dine forventninger. Det er muligt at returnere eller bytte produkter, hvis du ikke er tilfreds. Hvis du er utilfreds med måtternes kvalitet, pasform eller andet, kan du returnere eller bytte inden for 30 dage. Produktet skal naturligvis være ubrugt og ubeskadiget. 

Kan jag spåra statusen för min retur?

Det är möjligt. Om du vill returnera ditt paket kommer vi att skicka dig en returetikett. På returetiketten finns ett trackingnummer. Med det här numret kan du spåra ditt paket på UPS' hemsidan. Vi återbetalar dig senast 7 dagar efter vi har fått returpaketet.

Hvad betyder 30 dages "cool off"-periode?

Nogle gange kan det ske, at dit køb ikke helt er det, som du forventede. Hvis det er tilfældet, kan du nemt returnere eller bytte produktet. I løbet af de 30 dage kan du se produktet og prøve at montere det i din bil. Hvis det ikke er det, du ledte efter, kan du bruge denne formular til at anmode om en returetiket eller angive, at du ønsker at bytte. Produktet skal naturligvis være ubrugt og ubeskadiget. Du kan læse vores komplette returpolitik her.

Hvordan skal jeg pakke måtterne, hvis jeg ønsker at returnere dem?

Pak varen/varerne ind i deres originale emballage. Sørg for, at måtterne ikke er foldede, men forbliver flade eller sammenrullede. Hvis vi modtager måtterne foldede, og der er skader på måtterne, kan vi desværre ikke refundere de fulde omkostninger til dig.

Hvornår kan jeg forvente at få mit købsbeløb tilbagebetalt?

Inden for 5 arbejdsdage vil beløbet blive tilbagebetalt til dig.

Service & kontakt

Modtager jeg en ordrebekræftelse, efter jeg har foretaget mit køb?

Efter bestilling modtager du automatisk en bekræftelse på e-mail. Husk at tjekke dit spamfilter, hvis du ikke kan finde e-mailen. Har du opgivet en forkert e-mailadresse? Bare rolig - udfyld denne formular, så redigerer vi den med det samme. Din indtastede e-mailadresse er korrekt, men du har ikke modtaget en e-mail? Hvis det er tilfældet, bedes du kontakte os.

Er min ordre gået igennem og blevet accepteret?

Har du bestilt men tvivler på, at det hele gik, som det burde? Så snart du har afgivet en ordre, sender vi dig en ordrebekræftelse med dit ordrenummer inden for få minutter.

Har du en e-mailadresse med @gmail.com?
Ordrebekræftelsen med dit ordrenummer kan modtages i følgende postkasser:

  • Primær indbakke
  • Social indbakke
  • Spam indbakke
  • Uønsket indbakke (Denne postkasse kan findes under overskriften 'mere' og derefter 'uønsket indbakke').

Har du en @outlook.com, @live.dk eller @hotmail.com e-mailadresse?
Ordrebekræftelsen med dit ordrenummer kan modtages i følgende postkasser:

  • Prioriteret indbakke
  • Anden indbakke
  • Uønsket indbakke

Hvis du stadig er i tvivl, bedes du kontakte vores kundeservice.

Kan jeg annullere min bestilling?

Har du bestilt det forkerte produkt? Fortvivl ej – så længe, vi ikke har afsendt din ordre, er det muligt at annullere købet. Gør os venligst opmærksom på annulleringer så hurtigt som muligt! For at annullere din ordre skal du altid bruge denne annulleringsformular. Det giver os nemlig mulighed for at behandle din annullering så hurtigt som muligt. Udfyld formularen i sin helhed. Uden e-mailadresse og ordrenummer kan vi ikke behandle din annullering. Tilbagebetaling sker altid på den samme måde, som du brugte til at betale for produktet. Hvor hurtigt pengene er på din konto afhænger af betalingsmetoden. Regn med fem til syv arbejdsdage for en refusion.

Min ordre er allerede på vej. Kan jeg stadig annullere den?
Hvis din ordre er klar til levering eller allerede er på vej, kan vi ikke annullere den. Du kan dog afvise produktet ved levering, i hvilket tilfælde den sendes tilbage til vores lager.

Kan jeg ændre i min bestilling, efter den er gennemført?

Ja, ordrer kan ændres. Du bedes informere os om eventuelle ændringer så hurtigt som muligt. Hvordan kan jeg ændre/justere min ordre? For at sikre hurtig behandling har vi oprettet en særlig formular til ændringer. Du kan finde denne formular her eller via den grønne knap nedenfor. Det er vigtigt kun at indsende ændringer via denne formular, da vores kundeserviceteam derved straks bliver underrettet.

Angiv tydeligt, hvad der skal ændres.

  • Hvis du vil ændre din adresse, skal du tydeligt angive den korrekte adresse.
  • Ønsker du at ændre i de (personaliserede) produkter, du har bestilt? Angiv nøjagtigt, hvad du vil ændre.
  • Vil du tilføje noget til din ordre? Angiv klart, hvad der skal tilføjes.
  • Glem ikke at udfylde e-mailadresse og ordrenummer. 

Hvis vi har brug for flere oplysninger til ændringen, kontakter vi dig hurtigst muligt.

Jeg har skrevet en forkert e-mailadresse. Hvad gør jeg?

Det kan ske – vi hjælper dig med at ændre den. Send den korrekte e-mailadresse ved hjælp af denne formular eller ved at klikke på den grønne knap nedenfor.

Er det muligt at ændre min leveringsadresse?

Når du har afgivet din ordre, kan du efterfølgende ændre leveringsadressen i en kort periode. Brug altid denne formular til ændringer/justeringer. Det giver os nemlig mulighed for at behandle dine ændringer så hurtigt som muligt. 

  • Hvis du vil ændre din adresse, skal du tydeligt angive, hvad den korrekte adresse er.
  • Glem ikke at udfylde din e-mailadresse og dit ordrenummer.

Hvis vi har brug for flere oplysninger til ændringen, kontakter vi dig hurtigst muligt. Efter din ordre er gennemført kan vi desværre af tekniske grunde ikke længere foretage ændringer.

Hvad er jeres adresse?

Vores adresse kan findes herunder:

Bilmaatter Online
Molbechsvej 9, 3. th.
2500 Valby

BEMÆRK: Send aldrig noget tilbage til vores adresse uden først at kontakte os. Dette giver os mulighed for at starte vores procedurer korrekt og løse situationen så hurtigt som muligt.

Hvad er jeres handelskammernummer og momsnummer?

Vores handelskammernummer er 67665888, og vores momsnummer er NL820845437B01.

Hvilke garantier giver I?

Vi tilbyder en række forskellige materialer på vores hjemmeside. Se garantierne for de forskellige materialer herunder:

  • For vores Basic gælder en garanti på 1 år.
  • For Comfort bilmåtter gælder en garanti på 2 år.
  • For vores Luxury og gummi gælder en garanti på 3 år.
  • For Premium måtter gælder en garanti på 4 år.

Vi stiller disse garantier med forbehold for de følgende punkter:

  • Vi stiller ikke garanti for klager grundet fejlbrug, forkert vedligeholdelse eller manglende vedligeholdelse.
  • Til behandling af klagen beder vi dig om at give os mulighed for at vurdere klagen og, hvis det er berettiget, at rette op på eventuelle fejl.
  • Ingen garanti i tilfælde af skade grundet ældning og belastning af tæppematerialet.
  • Ingen garanti i tilfælde af skade forårsaget af skarpe genstande.
  • Ingen garanti i tilfælde af højere belastning end den, produktet er beregnet til.
  • Ingen garanti for skade forårsaget af læk af væsker på eller under gulvet, herunder eventuelle konsekvenser heraf såsom svamp eller lugt.
  • Ingen garanti for skader forårsaget af kæledyr, herunder kradsen, bidemærker osv.
  • Ingen garanti for skade forårsaget af rengøringsmidler, skønhedsprodukter eller lignende peroxidstoffer.
  • Ingen garanti efter anvendelse af kemikalier på vores produkter (ætsende stoffer).
  • Ingen garanti i tilfælde af fugt/pletter forårsaget af urin.
Er mine personlige oplysninger sikre hos jer?

Dit privatliv er meget vigtigt for Bilmaatteronline.dk. Vi overholder alle love om privatlivets fred. Det betyder, at dine oplysninger er sikre, og at vi kun bruger dem, når det er strengt nødvendigt. I denne fortrolighedspolitik forklarer vi, hvad Bilmaatteronline.dk gør med dine oplysninger. Hvis du har spørgsmål eller gerne vil vide, hvilke oplysninger vi gemmer, bedes du kontakte os.

Mine bilmåtter passer ikke | Forkert pasform

Modtog du bilmåtter med en forkert pasform, så de ikke passer ind i din bil? Vi lover, at vi vil finde en løsning hurtigst muligt. Inden vi hjælper dig videre, vil vi bede dig om at gennemgå følgende trin.

1. Se først godt på pasformen på din bil som vist på vores hjemmeside. Hvis du slår din bil op, vil du se en kolonne på materialesiden med navnet 'Den perfekte pasform'. Se nedenstående billede (figur A). I dette felt ser du et billede af bilmåtterne. Nogle gange byttes førerens og passagerens bilmåtter rundt. Derfor skal du tage et ekstra godt kig på billedet af din pasform.

2. Det lyder måske skørt, men det sker ganske ofte, at kunderne sætter vores måtter på hovedet i deres bil. Tæppesiden (figur B) skal være på toppen og den ru skridsikre side (figur C) i bunden. De to sider kan af og til være vanskelige at skelne fra hinanden. Den øverste side af tæppet er blød, og undersiden er ru. Hvis du har bestilt farvede sømme, er farven altid synlig øverst, bunden er i de fleste tilfælde sort.

Har du kontrolleret disse tre trin, og er dit problem stadig ikke blevet løst? Vi har oprettet en særlig serviceformular til at løse problemer som disse så hurtigt som muligt. Læs instruktionerne omhyggeligt og udfyld formularen så fuldstændigt som muligt, så vi kan tilbyde dig en hurtig løsning på dit problem!

Figur A: Eksempel på pasform

Deens.png

Figur B: Toppen af bilmåtter
Bovenkant automatten.jpeg

Figur C: Bunden af bilmåtter (basic)
Onderkant Basic automatten.png

Figur D: Bunden af bilmåtter (duogrip, comfort, luxury, premium)
Onderkant automatten.png

 

 


 

Jeg har ikke fået leveret det hele i min bestilling

Er din ordre ikke blevet leveret i sin helhed? Det beklager vi mange gange, og vi vil naturligvis finde en løsning på problemet. Udfyld denne formular, så løser vi det hurtigst muligt.

Jeg har modtaget et ødelagt eller forkert produkt

Har du modtaget et beskadiget produkt? Det beklager vi mange gange, og vi vil naturligvis finde en løsning på problemet. Udfyld denne formular, så løser vi det hurtigst muligt. Ved at udfylde formularen vil din anmodning blive sendt direkte til den rette afdeling, så vi kan løse problemet for dig.

Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på e-mail vedrørende min bestilling

Mangler monteringssystemet i din ordre? Det beklager vi mange gange, og vi vil naturligvis finde en løsning på problemet. Vi har oprettet en særlig serviceformular til vores kunder. Udfyld denne formular så nøjagtigt som muligt. På den måde bliver dit spørgsmål sendt direkte til den, der kan hjælpe dig. Vi kontakter dig hurtigst muligt for at finde en løsning. I de fleste tilfælde kan vi bare sende dig de rigtige dele (stifter eller klip). I nogle få sjældne tilfælde sender vi dig helt nye og justerede bilmåtter.

BEMÆRK: Mangler monteringssystemet kun på de bagsædemåtter, vi har leveret? Det kan være, at din bil har monteringspunkter bagi, men vi leverer ikke bagsædemåtter med monteringssystem. I sådanne tilfælde kan du skrue monteringssystemet ud af bunden af din bil og placere de nye bilmåtter over det. Det er ikke juridisk påkrævet, at bilmåtter på bagsædet skal have et monteringssystem. På grund af den perfekte pasform og skridsikre underside glider de bageste måtter alligevel ikke rundt.

Monteringssystemet fungerer ikke efter hensigten. Hvad gør jeg?

Det kan ske, at et monteringssystem ikke passer. I de fleste tilfælde kan vi løse problemet ved at sende dig de rigtige dele (ben eller clips) efterfølgende. I få og mere sjældne tilfælde sender vi dig helt nye og justerede bilmåtter. Læs nedenstående punkter inden du kontakter os.

1. Montering af måtterne er i de fleste tilfælde meget enkel. Der er et visse systemer, hvor en grundigere forklaring kræves, da du med disse typer af systemer først skal placere en nål i bunden af din bil. På billederne nedenfor (A & B) kan du se en kort instruktion (den orange del er bunden af din bil).

2. Det kan være, at din bil har monteringspunkter bagi, men vi leverer ikke bagsædemåtter med monteringssystem. I sådanne tilfælde kan du skrue monteringssystemet ud af bunden af din bil og placere de nye bilmåtter over det. Det er ikke juridisk påkrævet, at bilmåtter på bagsædet skal have et monteringssystem. På grund af den perfekte pasform og skridsikre underside glider de bageste måtter alligevel ikke rundt.

3. Gælder instruktionerne ikke for dine bilmåtter? Udfyld vores serviceformular så præcist som muligt, og vi vil give en løsning så hurtigt som muligt. Ved at udfylde formularen vil din anmodning gå direkte til den rigtige afdeling, og vi vil være i stand til hurtigt at hjælpe dig.

A.

Instructie bevestigingssysteem (A).png

B.

Instructie bevestigingssysteem (B).png

Jeg har ikke modtaget min bestilling

Har du ikke modtaget en del af din ordre endnu? I så fald bedes du læse denne artikel.

Er hele din bestilling ikke blevet leveret? Læs nedenstående punkter, inden du kontakter os.

1. Tjek Track & Trace-koden for din ordre
Du finder Track & Trace-koden i den bekræftelse, du modtog fra os via e-mail. Brug dette link på UPS' Track & Trace-side for at kontrollere, om leveringstidspunktet er planlagt. Hvis du ikke var hjemme, da UPS forsøgte at levere pakken, burde du hurtigt blive underrettet om, hvad dine muligheder er.

2. Kontroller leveringsadressen
Kontroller din leveringsadresse i den ordrebekræftelse, du har modtaget fra os via e-mail. Indeholder den fejl? I så fald bedes du kontakte os.

3. Tjek din mailindbakke
Du har muligvis modtaget en meddelelse om, at fragtmanden ikke traf nogen hjemme ved levering (UPS InfoNotice®). Hvis det første leveringsforsøg mislykkedes, kan du læse mere dine muligheder på UPS' hjemmeside.

Har du stadig ikke fundet ud af, hvor din ordre er henne? Kontakt i så fald vores kundeservice.

Jeg glemte at indtaste min rabatkode. Kan jeg gøre det efterfølgende?

Modtog du en særlig rabatkode fra os, men glemte at indtaste den? Udfyld denne formular inden for 24 timer. Indtast dit ordrenummer og den rabatkode, du har modtaget. Vi trækker beløbet fra din faktura.

Min pakke er blevet returneret. Hvad gør jeg nu?

Det er da ærgerligt, at track-and-trace-koden for din pakke angiver, at den er blevet returneret til os. Vil du kontakte os? Hvis du gør det, kan vi sammen finde ud af en løsning, så din bestilling kan komme frem til dig så hurtigt som muligt.

Kontakt vores kundeservice

Ønsker du hurtig personlig hjælp? Se venligst vores kontaktside for mulighederne.

Hvor kan jeg indgive en klage?

Hvis du ønsker at indgive en klage over et produkt, eller hvis du ikke er tilfreds med vores service, vil vi meget gerne have det at vide. Vi vil gøre vores ypperste for at løse problemet ved at finde en passende løsning sammen med dig. Derudover vil vi også gerne høre fra dig, hvis du er utilfreds, da din tilbagemelding hjælper os med at forbedre vores service. Hvordan kan du kontakte os med din klage? Du kan indgive din klage til os ved at udfylde vores klageformular. Vi bestræber os på at behandle din klage inden for to arbejdsdage. Du modtager altid et udførligt svar på din klage inden for 14 dage.

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Vi er tilgængelige mandag, tirsdag og torsdag fra 9:00 til 16:00.

Sikker betaling