Returneringspolitik
Er du ikke tilfreds med dine bilmåtter? Det ville selvfølgelig være meget uheldigt, men det er noget, vi kan hjælpe med. Kovvar tilbyder en pengene tilbage-garanti på hver bilmåtte, som du køber.
Alle vores løfter på en snor.
- 30 dages reflektionsperiode efter at modtagelse af dine bilmåtter.
- Vores fejl eller udveksling af et produkt? I disse tilfælde kan du returnere dine bilmåtter ganske gratis.
- Skræddersyet? Ikke et problem. Du kan stadig returnere dine bilmåtter til en begrænset pris*
- Penge tilbage? Du vil modtage din penge indenfor 5 arbejdsdage efter vi har modtaget det returnerede produkt.
- 1 til 4 års garanti på dine bilmåtter.
* Du kan også returnere bilmåtter, der har dit logo eller en hælpude, i hvilket tilfælde du kun betaler for hælpuden og/eller logoet. Resten tilbagebetaler vi til dig.
Returneringspolitik
Selvom hvert produkt er skræddersyet til dig på vores egen fabrik, kan du stadig returnere det, hvis du ikke er tilfreds. Vi er meget fleksible. Du betaler kun returomkostningerne, hvis du beslutter ikke at bytte produkterne. Af miljømæssige årsager skal du sørge for, at det produkt, du bestiller, er nøjagtigt det, du har brug for. Returnerede produkter kan nemlig ikke genbruges.
Hvis du ønsker at returnere et produkt, så send en mail til os på forhånd på info@bilmaatteronline.dk eller ring til os på +4589873002. Sammen kan vi derefter beslutte, om du stadig vil ændre produktet, udveksle det eller returnere det til os, og i hvilket tilfælde du får tilbagebetalt dine penge.
Har du modtaget et defekt produkt (f.eks. en bilmåtte, der ikke passer eller har en fejl)? Send os en e-mail med et fotografi af fejlen. Dette vil fremskynde processen med det mål at finde en passende løsning til dig. I dette tilfælde betaler vi returomkostningerne.
Kundeservice
Hos Kovvar tager vi klager meget alvorligt, hvorfor vi stræber efter at løse dem så godt og så hurtigt som muligt. Du kan læse om, hvad kunder synes om os, og hvordan vi håndterer klager på Trustpilot hjemmeside.